jobba

har jobbat hela dagen i stallet men som tur hade jag värdens bästa Elina i stallet och höll mig sällskap,
har hjälp alla nybörjare och fottat hästarna i hagen
sen har jag hjälpt Karin och Ellika och fixat inför tävlingen imorgon på sorunda :)

har nyss ätit pizza och äter nu såklart godis
jag laddar båda mina kameror till imorgon tänkte filma våra duktiga ryttare

Jag och Elina tänkte filma hela srk vad säger ni om de ? är de något som ni skulle vilja se ?:)



slänger in lite bilder som är tagna idag
kopiera ej bilderna!!



Reval

Alegro


Lotos


Uvarone

scoobii

Jankes




De va dagens bilder :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina bilder!



SV: allt är toppen med mig =) allt bra med dig?

2011-04-09 @ 21:50:27
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0